SkitRyan.

Helgen slut igen. Städat, tvättat och gjort oss redo för skola, tider och gympaträningar.
Imorgon väntar rutinerna igen. Bara tanken har fått mig att sitta och stirra på olika BOKA eller BEKRÄFTA knappar. Lite mer bara, förlänga sommaren(som inte var någon sommar)
55 kr till Stanstead men så går flyget hem 06. Hur kommer vi till Stanstead så tidigt, frågade J?
Surmule, allt går väl om man vill!
Jag flydde fältet och gick nio hål med en väninna och vi hann beta av alla de där samtalsämnena.
Ryanair, Palma=sol, London. Lefkas=sol , sista minuten, städhjälp och arbete.
Imorgon ska jag nog ansluta mig till de andra mammorna på fotbollsträning för mammor.
Jag satt mest på bänken som barn. Kanske för att jag var lika stark och krallig som en harkrank. Nu är jag iallfall rätt stark även om benen inte direkt påminner om Sundhages.
Måndag imorgon och jag ska köra 40 mil. Jag vet att det är slut på soppa i jobbskodan. Sånt kan ju få vem som helst att sjukskriva sig.
SkitStanstead.



Skitryanair.

Inga kommentarer: