2 X tröst.

Ok, nu har jag lugnat mig en del. Det krävdes:
 
2 timmar hos frisören med resultatet perfekt nyanserade slingor och lite härligt gaysnack om utekvällar och 80-tals nostalgi .Thank you J!
2 par skor. Äntligen har jag fått tag på de ultimata träskorna. De är mina, som gjorda för mina smala fossingar och de bara är min färg. Tack L. för kommentaren. Jag behöver såna som du! Fast vi inte känner varann. 
Det blev ett par tygskor i perfekt grå nyans oxå, bara så där. Slank ner i påsen.
2 nya cosmetikaprodukter till sminkväskan.
2 härliga kollegor på telefonmöte. Tack A. med c och A. med k .  Ni är för härliga!
2 olika sorters vin på altanen. Premiär för rose'n !
24 grader i poolen! Snart blir det 29 grader. Annars får det va'!
2 par i sällskap hemma hos oss lite spontant på kvällskvisten. Trevligt.

Men det är lite surt. Jag kunde ha fått duscha och piffa i mitt nya badrum redan imorgon bitti men istället blir det nästa torsdag. En evighet men jag jobbar borta måndag-onsdag soo...
Ett ilandsproblem. I guess.

Ps/ i helgen blir det Gy-tävlingar för dottern. Heja, heja. Guld?









Inga kommentarer: