Snäll och stolt .

Nu är jag lite stolt över mig själv. Det kan man ju få vara ibland. För det mesta är jag inte det snarare kritisk och inte riktigt nöjd med nåt. Man ska vara snäll mot sig själv. Det har jag läst. 
Nu till det jag är mallig över. Jag tog hela varvet i löpspåret idag!
Mycket nöjd med tanke på att det bara är femte gången jag är ute och flåsar.
Jag vet inte hur långt det är eller hur lång tid det tog men det skiter jag i. Huvudsaken att mitt mål uppnåddes. Man ska vara snäll mot sig själv. Och nöjd.
Jag var inte det när vågen visade fel siffror imorse. Tänk att man må så dåligt över en digital våg och sen så bra över en löprunda. Att vara snäll mot sig själv är inte att ta en kaka till.
När ska jag lära mig det?
Idag hoppade det två rådjur fram mitt framför näsan på mig, flög över ett staket, korsade vägen och studsade in i skogen. Det var mitt i Ushers Yeah, Yeah, Yeah som dånande i öronen. 
Yeah, coolt!
I år slapp jag grodmassförflyttningen. Det var min vän O som råkade ut för dem. Alla närkes grodor och paddor flyttar sig som på led ut mot skogen. Förra året var de på grodhighwayen just när jag skulle springa där. En liten groda på bild kan va fin men alla närkes grodor,platta,halva,mosade och kväkande är inte mysigt. 

Nu säger min J att jag ska packa en väska. 
Vadå?? 
Med lite badkläder och finkläder.
Va?! Jag har inte rakat benen!!! Vad håller du på med??
Bio visste jag.  Återkommer...


Inga kommentarer: