Yo, I'm back!

Alla ni som undrat och ringt. Ni som inte kunnat sova för ni vet inte vad som hände en där måndagskvällen. Är hon kidnappad?
Var hon tvungen att raka benen och korva på sig bikinin? Vad hände eg. och vad menade J?  
Vadå packa väskan?
Här kommer den spännande fortsättningen:
J bara drev med mig för han visste att jag skulle bli stressad, kul va? NOT!
Men vi åt god italiensk mat och såg Slumdog Millionaire. Den filmen går bara att recensera på ett enda sätt: Se den!
Badrummet är färdigkaklat. Häpp!
Nu återstår bara en dag för vvs och lite annat fix och trix för att få toastolen mm. på plats. 
Jag hoppas verkligen att det funkar som det ska imorgon för en dag till i det här stöket örk' vi int'. Ett stort problem återstår. Jag vet inte vilken färg jag ska ha på handdukarna.

1 kommentar:

A-L sa...

Najs, blir vi bjudna på toaparty snart? Vore rätt mysigt, sitta på toaringen och sippra champagne, nån ligger (aspackad) i duschen å sjunger, en annan äntrar handfatet och slår ner arslet i det. J. som servitör i badbrallor. Nä, gu´vad jag blev partysugen!

;)