Whatever...

Ska du med ut o gå?
Ja , vart ska vi gå?
Vet inte, jag tänker inte ta mer beslut idag. Välj du...
Höger eller vänster? 
Jag tar inga beslut.


Vad ska vi äta imor'n?
Vet inte, vad som helst.
Ska vi köpa lövbit?
Välj du, jag väljer inget mer.
Det blev tacos, suck.

Var ska vi ha det grå kaklet?
Där gick gränsen vad jag vågar släppa. 

Idag gick jag upp 05.00.
Började jobba .6.30.
Sneglade på sängen som finns i butiken. Dream on.
Vid lunch åkte jag till sängbutiken och la mig....vilade bara lite.
Den här va' skön. Ska bara prova en mjukare....
Kanske tar jag den här. Jag återkommer.
Shure.

Sen besökte jag sjukgymnasten.
Hon tryckte på punkter och jag fick ligga på britsen med mjuk kudde.
Hon tryckte och masserade lite. Gött. Mera, mera. 
Kanske kan jag muta henne med nåt?

Jag ringde till Jimmy, min frisör.
Du, det måste va nå fel på den där färgen vi la i sist. Det växer ut gråa hår!
Vilken färg vill du ha då?
Vet inte, väljer inte nåt idag.








Inga kommentarer: