Lunch?

Jag kan verkligen få en stor släng av att vilja hjälpa till.
Snälla, låt mig få bidra med mina tjänster.
Ge hit penna och papper så fixar vi det på ett par minuter.
Jag gör det gratis om jag bara slipper se eländet.
Lär er texta eller låt nån annan göra det. Nån måste ni väl känna som kan hjälpa till?
Välj vad ni skriver , titta och lär lite av andra, please.
Bilden är tagen på en skylt som suttit upp år efter år och nu går jag omvägar för att inte få (nu kommer mitt favvouttryck från Fiffi.) hurven.
Det sista jag skulle göra är att köpa deras hamburgare vilka säkert är helt OK men med den skylten vågar man ju inte ens pröva. Eller är det bara jag?



1 kommentar:

Fiffi sa...

Hahaha... det är INTE bara du. Jag kan hålla en gratis textningskurs med vederbörande. Herregud.
Fast ärligt talat, det finns många många än värre skyltar....