Kräma på!

Nu har jag varit på krämparty. Jag är verkligen en krämnörd så jag var rätt person att bjuda! 
Här fanns kräm med mineraler från Döda havet, aloe vera och kräm med handplockade örter från Island. Det fanns kräm för all sorts hy så klart men det fanns även kräm för migrän, ömma muskler, alla sorts vårtor, blemmor, sår och sprickor.
Det fanns även för underlivet som tar bort lukt. Hur många ska lukta där? Den kändes tydligen som en vicks blå. Fresh breeze fis ... 
Det fanns även en afrodite spray som ger explosiva orgasmer. Både för honom och henne.  
Hej o hå, det är ju snart semester! Tänk vad det kommer gunga i husvagnarna om de gör lite reklam för den i sommar.
Det fanns en, smaka nu på ordet "Freedom creme." Det vore väl nåt Kunta Kinte?!
Den var för huvudvärk och eftersom jag har haft huvudvärk i en vecka så testade jag den och tro det eller ej det försvann. Inbillning?
Visste ni att frityroljan från T.ex McDonalds sparas varenda droppe och säljs till bl.a. Apoteket som gör hudkräm av dom.  Mcfeast för torr hy?

Jag undrar hur många krämer jag har i mina lådor? De jag inte kan leva utan är förutom vanliga dag och nattkrämen är:
Gröna olivceratet.
Brun utan sol slim turbo effekt från Loreal.
Den skönaste brun utan sol krämen är Doves.
Den snabbaste och mycket effektiv är Loreals brun utan sol- gel för mörk hy.
Elisabeth Arden Eight hour creme.
Vichy bodylotion för extra torr hy.
Avocadosmör från Bodyshop.
Solkrämer med de flesta faktorer.
Fuktbombmasker.
Handkräm.
Scholl fotkräm.
Slängde min Nr 07, stor besvikelse. Lyfte ingeting. Möjligtvis plånboken.
Snart har jag tre till i lådan. Sånt kan få mig att tycka att det är kul att gå upp tidigare på morgonen!
Det jag vill uppbringa är en dränerande och lyftande ögoncreme som fungerar. Så man slipper se ut som Jan Guillou på morgonen. De är "schvajnigt" dyra.
Hallåå-åå, det är mors dag och min namnsdag på söndag!!!!!!!!!!!!

ps/ Till J. Önskelista:
BH, svart Calvin Klein från Twilfit. Världens skönaste. Har alltså hittat en nu äntligen! 
80 D. Garanterat lyft till skillnad mot många krämer! 
Hot hips från Sloggi Stl M. Just nu är det köp tre betala för två...
Lampan du vet att jag vill ha. Svarta bubblan i plast...
Moon Sparkle Escada. 
eller den där afrodite sprayen...






3 kommentarer:

Anonym sa...

Inget av det där är vad jag redan köpt :(

Va f..n är det för fel på vanligt tvål & vatten, tycker det funkar förutom på visst ställe... ;)

"Billiga Berra"

Ann-Louise sa...

Men du vad jag håller med du!!! Är helt igenom lättlurad just när det gäller krämer. Min granne säljer skitbra krämer (minns inte vad märket heter), som jag för första gången i livet känt skillnad på från övriga. Så bra!

Fiffi sa...

Jag fattar ingenting.
Absolut ingenting.
Gud vad jag känner mig wacko nu.

Krämer i min värld är bara mumbojumbo.....ändå hoppas jag att jag får ett gäng imorgon när jag ska till doktorn som ska titta på mitt röda fejs. ;D