Till dig kära Ex-svägerska!



Tintinfilm på bioduken 2011. Foto: Scanpix
Tintinfilm på bioduken 2011
Steven Spielbergs film om Tintin beräknas ha premiär på amerikanska biografer julen 2011. Yahoo News rapporterar att distributörerna planerar att låta filmen, "Enhörningens hemlighet", gå upp dagen före julafton.

Visste du det som är Tin-Tin tokig? 

  1. PS/ Vill ni läsa min exsvägerskas Blogg hittar ni den till vänster. "Galaxer i mina målarbraxer"
  2. Där kan ni bl.a. läsa den vackraste beskrivningen av Tom Hanks jag någonsin läst.  Är så arg att jag inte kunde komma på nåt så genialiskt själv eftersom efter jag läst den beskriviningen var fullständigt fashinerad av hur träffsäkert man kan få till det angående Tom Hanks. 
  3. Fullträff (även om hon har fel angående filmen Änglar och demoner.) Fast vi ska tycka olika om filmer annars är det nåt fel...och även om mustacher...å sånt.
Varför kom det blommor i texten???

1 kommentar:

Fiffi sa...

ÅÅÅåååh vad det känns långt bort. 2011. Fy fan, det är så långt bort att det då är dax för mig att börja planera min 40-års skiva. Och jag som bara är 25 nu, hahaha.

Självklart tycker vi olika. Men jag tycker det är konstigt att vi tycker olika om mustascher, det som är så fiiiint. För vi har ju rätt lika tyck&smak vad gäller snubbar i alla fall. Eller inte. Kanske.

Jag vet inte.
Jag är ju skild.