Petronella från plaskeby!

Namnsdag och Mors dag en bra kombination!
Det känns som om det är min dag idag! Det är bara 681 personer som har tilltalsnamnet Petronella. Jag tycker det är fint.
Jag fick ett jättefint Thomas Sabo armband av mannen och barnen!
Och jag som skällde för han dröjde så länge på Coop...
Vi är bjudna på en fest nästa lördag och de har skapat egen hemsida med gästbok och allt.
I like! Jag är lagledare Vad gör man då? Är man bara ansiktet utåt, förstår att de valde mig*blinkar*
Eller ska man coacha? Är det inte tränarens roll? Isåfall förstår jag inte längre varför det valde mig. Hur som helst ska jag leka Projekt Runway (final på måndag TV3) och fixa min Sverigestass i veckan.  Jag hör Heidi Klums röst "You'll be namned the winner or you're out".
Dagen ska jag tillbringa i trädgården.Gå några varv med zinkkannan och skvätta lite gödning på mina blommor. Sola lagom, bada och ha det angenämt. Ha en kravlös dag.
Till kvällen har mor bjudit ut mig och min syster som oxå har namnsdag idag på middag som traditionen i vanlig ordning. Bättre väder kan man inte önska sig.

Inga kommentarer: