It was a itsy bitsy tiny winy yellow polka dot bikini...


Nu har jag rensat garderoben igen...
Varför har man aldrig några kläder?
Jag hittade faktiskt några ess från förra sommaren som jag kommer i. *strålar* I ett par år har jag fått köpa nytt varje säsong för allt krymper tydligen i garderoben med tiden *grimaserar*


Jag är så less på att stå framför garderoben och försöka stirra fram det ultimata plagget för dagen. Låda på låda dras ut. Uppifrån och ner. Stirrar med allt mer hysterisk blick i lådorna men inget passande plagg uppenbarar sig. Shit!
Jag har införskaffat ny bikini. Har lovat mig själv efter att ha sett förra årets semesterbilder att köpa större modell på bikinitrosorna. Jag får panik av mycket tyg när det är varmt. Men det är bara att inse. Jag är inte så lik den där ålandes modellen i Gina reklamen som har knytband i sidan på bikinibrallorna.
Jag köpte därför bara överdelen på den snyggaste bikinin jag sett på mycket länge. Den var inte helt perfekt i modellen (smala band i ryggen som försvinner är ingen hit. If you know what I mean) Mönstret avgjorde.  Grön/svart dip-dyed. It was soooooo much me! (läses som "Fab. Five")  
En prickig tvådelad blev det med. Den matchar resten av mig.  Prickig och allt får plats där i. Bra Åhlens! 

*nynnar* "In the back of taxis, in top of building, in elevators, Kiss me, kiss me, kiss me."
Kan riktigt känna sanden mellan skinkorna...


  





2 kommentarer:

Anonym sa...

Härmapa!!
Nu måste jag ju skaffa en annan om jag någon gång blir inbjuden på poolparty med dig :) !
din syster yster Gabriella

Anonym sa...

snälla, säg vilken låt det är på Gina-reklamen? Hittar den inte någonstans!!