Som i en dröm.

Nu har jag drömt nåt igen. Tappade tänder. Två i överkäken och en...knappt att jag vill skriva det men...fan, jobbigt det här ....haha . Hmmm.  Ok, jo en tand klämde jag ut som en pormask i överläppen. No comments! Den var lite knölig att få ut. 
Jo, förresten jag vill ju ha kommentarer!
Konstigt att jag inte vaknade med ett garv. Tandlöst asgarv.

Hur som helst så kollade jag vad det betyder att tappa tänder. Det betyder otur men jag har inte haft otur, tror jag. Fast man vet ju inte. OM jag hade tagit en annan väg så kanske en lastbil med schweitzernöt kvaddat och jag kanske hade fått hela lasten som tack för hjälpen för att jag hjälpt den stackars långtradarchaffisen från Polen. Eller om jag gått in på Coop några minuter hade jag kanske blivit den 1000 000 kunden och så hade jag vunnit en gasolgrill från Weber. 
Vad vet jag?!

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Håller du på och piffar så mycket att du inte hinner fota muggen? ;D

Petronella sa...

Ha ha har inte hittat på de rätta detaljerna men så snart de nya handdukarna är tvättade och torkade så kommer det en lägesrapport!